سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
 

 
   

کلام روح - روح ، جسم ، عرفان ، زندگی
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:6بازدید د?روز:4
 

آذر آموزش :: 85/8/5::  12:29 عصر

 

Sometimes the Holy Spirit may work in a gentle way. It may give you just a nudge, a feeling of how to act, what to do, which dentist to go see something right down to earth.

 

گاهى اوقات روح الهى بسیار ظریف عمل مى کند.شاید تنها تلنگرى به شما بزند یا احساسى در شما به وجود آورد که چطور عمل کنید یا چه عملی انجام دهید،مثلا‍" به کدام دندانپزشک بروید.یک موضوع کاملا" واقعى.

 

 


آذر آموزش :: 85/8/5::  12:29 عصر

(هماهنگى::شمارۀ 7::کلام روح)

 

As you grow in spirituality, your whole life must improve.

 

همانطور که در معنویت رشد مى کنى،باید کل زندگیت بهتر شود.

 

 


آذر آموزش :: 85/8/5::  12:28 عصر

 

(هماهنگى::شمارۀ 6::کلام روح)

 

Thoughts are things, and it is important to keep our thoughts of a spiritual nature, to put attention on living a life that is a clear step toward growth.

 

اندیشه ها وجود دارند و مهم است که ماهیت معنوى افکارمان را حفظ کنیم و توجه مان را به زندگى اى معطوف کنیم که قدمى روشن به سوى رشد باشد.

 

 

 


آذر آموزش :: 85/7/29::  12:51 صبح

 

We are soul .This life is a opportunity for soul to get rich experiences in any way that it can uplifting, constructive experiences, the kind where we find ways to serve all the life.

 

ما روح هستیم،این رندگى فرصتى است که روح تجربیاتى غنى را به هر شیوه اى که مى تواند به دست آورد.تجربیاتى نشاط انگیز و سازنده که از طریق آنها راه خدمت به کل حیات را مى یابیم.

 


آذر آموزش :: 85/7/29::  12:50 صبح

(هماهنگى::شمارۀ 4::کلام روح)

 

The quest for God is the quest for true happiness.

 

جستجوى خدا، جستجوى شادى حقیقى است.

 


آذر آموزش :: 85/7/29::  12:49 صبح

 

Even if you are living a nine-to five life, you can make it an adventure .We owe it to ourselves to live life to its fullest in whatever we do .And the motivation to do this must come from within.

 

حتى زندگیتان دچار روز مرگى شده،مى توانید از آن یک ماجرا بسازید.ما به خود مدیونیم که بیشترین بهره را از زندگى ببریم و این در صورتى است که هر کارى را به بهترین نحوه انجام دهیم.به خاطر داشته باشیم که انگیزۀ انجام این کارها باید از درون بجوشد.

 


آذر آموزش :: 85/7/21::  4:56 عصر

(هماهنگى::شمارۀ 2::کلام روح)

 

Many times the bounties of the Holy Spirit are held back from us because we don"t ask .We want something to come into our lives, and we just sit and wait.

But if we ask for it, we may just get it.

 

در بیشتر مواقع مواهب روح الهى از ما دریغ مى شوند،زیرا ما چیزى در خواست نکرده ایم.با آن که خواستار چیزهایى در زندگى مان هستیم،اما فقط نشسته ایم و انتظار مى کشیم.اگر درخواست کنیم ممکن است آن را به دست آوریم.     

 

 


آذر آموزش :: 85/7/21::  4:50 عصر

HARMONY

هماهنگى

 

(هماهنگى::شمارۀ 1::کلام روح)

 

Soul, a particle of God, is blessed with the gift of creative imagination, which finds a solution for every problem.

 

روح که ذره اى از وجود خداست با موهبت تصور خلاق برکت یافته است.تصور خلاق مى تواند براى هر مشکلى راه حلى بیابد.

 

 

 


آذر آموزش :: 85/7/21::  4:46 عصر

هدف این مطالب کمک به یادآورى اصل الهى مان مى باشد. هویت حقیقى ما روح است که از عشق الهى آفریده شده است. ما زنده ایم چون خدا به ما عشق مى ورزد،این حقیقتى است که در عین سادگى بسیار عمیق و پیچیده است.

این مطالب بیانگر حقیقتى است که کلید گشایش دروازه هاى بهشت مى باشد و بذرهایى است که درک ما را به عنوان روح پرورش مى دهد،روح جاودانگى را در دست دارد.

روزى یک شماره از این مطالب را بخوانید و به دقت بر روى آن تعمق کنید.ممکن است به تدریج هویت اصلى تان را به عنوان روح موجودى معنوى و فرزند حقیقى خدا به یاد آورید.این مطالب راه حلهایى براى دستیابى به زندگى پر معناتر را به شما ارایه مى دهد.

 این مطالب از کتاب کلام روح خانم طاهرِى نژاد انتشارات جاودان است.      

 


<   <<   6      


:: RSS ::
::تعداد کل بازدیدها::

85634

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
کلام روح - روح ، جسم ، عرفان ، زندگی
::لوگوی من::
کلام روح - روح ، جسم ، عرفان ، زندگی
::لوگوی دوستان::




::وضعیت من در یاهو::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::
 
::نظرسنجی::